გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმები
|
ძლიერი
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
აქტიური
მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და მსჯელობს
გაკვეთილის ირგვლივ
|
ყოველთვის
მონაწილეობს
|
ხშირად
მონაწილეობს
|
იშვიათად
მონაწილეობს ან საერთოდ არ მონაწილეობს
|
ეპოქის
სწორად გააზრება. მსჯელობა ეპოქის ირგვლივ
|
იაზრებს ეპოქას სწორად და მსჯელობს ლოგიკურად.
|
შეუძლია
ეპოქის პერიოდების მიხედვით დაყოფა და
მსჯელობა.
|
სწორად ახერხებს ამოცნობას ,მაგრამ ვერ
ახერხებს მსჯელობას.
|
არ
იცის ეპოქა .ვერ ახერხებს მსჯელობას.
|
ამა
თუ იმ ეპოქისთვის და მახასიათებელი კულტურული ძეგლის ამოცნობა და მსჯელობა არქიტექტურული
მახასიათებლების ირგვლივ.
|
ახერხებს ამოიცნოს ეპოქა, ძეგლები და იმსჯელოს
მის ირგვლივ.
|
ყოველთვის
ახერხებს ეპოქის ამოცნობას და მსჯელობას მის ირგვლივ.
|
ახერხებს
არქიტექტურული ძეგლების ამოცნობას, მაგრამ ვერ მსჯელობს.
|
არ
შეუძლია არქიტექტურული ძეგლების ამოცნობა.
ვერ მსჯელობს.
|
ჯგუფური
მუშაობის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
1-4
ქულა
|
5-6
ქულა
|
7-8
ქულა
|
9-10
ქულა
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს მიზანი
|
ჯგუფმა
სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გაიგო
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გაიგო
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი გაიგო
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი კარგად გაიგო
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
|
ჯგუფმა
სამუშაო ვერ დაგეგმა
|
ჯგუფმა
სამუშაო ნაწილობრივ დაგეგმა
|
ჯგუფმა
სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ მათ შორის ფუნქციები სწორად არ გადანაწილდა
|
სამუშაო
კარგად იყო ორგანიზებული, მათ შორის ფუნქციები სწორად გადანაწილდა
|
ჯგუფის
წევრთა ჩართულობა და მათ შორის ურთიერთობა
|
ჯგუფი
არ აქტიურობდა, ერთმანეთში არ თანამშრომლობდნენ
|
ჯგუფში
მხოლოდ ერთი აქტიურობდა
|
ჯგუფში
თითქმის ყველა წევრი აქტიურობდა
|
ჯგუფის
ყველა წევრი აქტიურობდა, მათ შორის იყო საქმიანი ურთიერთობა
|
No comments:
Post a Comment