შეფასების სქემები


აკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა


ქულები და კრიტერიუმები
ძლიერი
კარგი
საშუალო
სუსტი
აქტიური მონაწილეობა
ყოველთვის მონაწილეობს და მსჯელობს გაკვეთილის ირგვლივ

  
ყოველთვის მონაწილეობს
ხშირად მონაწილეობს
იშვიათად მონაწილეობს ან საერთოდ არ მონაწილეობს
ეპოქის სწორად გააზრება. მსჯელობა ეპოქის ირგვლივ   

 იაზრებს ეპოქას  სწორად და მსჯელობს ლოგიკურად.
შეუძლია ეპოქის  პერიოდების მიხედვით დაყოფა და მსჯელობა.      
 სწორად ახერხებს ამოცნობას ,მაგრამ ვერ ახერხებს მსჯელობას.
არ იცის  ეპოქა .ვერ ახერხებს მსჯელობას.
ამა თუ იმ ეპოქისთვის და მახასიათებელი კულტურული ძეგლის  ამოცნობა და მსჯელობა არქიტექტურული მახასიათებლების ირგვლივ.
 ახერხებს ამოიცნოს ეპოქა, ძეგლები და იმსჯელოს მის ირგვლივ.
ყოველთვის ახერხებს ეპოქის ამოცნობას და მსჯელობას მის ირგვლივ.  
ახერხებს არქიტექტურული ძეგლების ამოცნობას, მაგრამ ვერ მსჯელობს.
არ შეუძლია არქიტექტურული ძეგლების ამოცნობა.  ვერ მსჯელობს.  




ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა


კრიტერიუმები
1-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზანი
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გაიგო
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გაიგო
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გაიგო
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გაიგო
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა
ჯგუფმა სამუშაო ნაწილობრივ დაგეგმა
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ მათ შორის ფუნქციები სწორად არ გადანაწილდა
სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული, მათ შორის ფუნქციები სწორად გადანაწილდა
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა და მათ შორის ურთიერთობა
ჯგუფი არ აქტიურობდა, ერთმანეთში არ თანამშრომლობდნენ
ჯგუფში მხოლოდ ერთი აქტიურობდა
ჯგუფში თითქმის ყველა წევრი აქტიურობდა
ჯგუფის ყველა წევრი აქტიურობდა, მათ შორის იყო საქმიანი ურთიერთობა

No comments:

Post a Comment